مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

انواع تشک مبل

معرفی6 نوع تشک مبل

دانستن در مورد تشک مبل  اهمیت دارد، مخصوصا زمانیکه به دنبال ارتقاء دادن آن باشیم. بسته به سطح نگهدارنده، میزان راحتی و نحوه ی استفاده از تشک، فوم مناسب مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. انواع گوناگونی از فوم مورد استفاده در تشک ها را در متن زیر آورده ایم تا اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهد. انواع مختلفی از فوم به صورت رایج در تشک ها استفاده می شود از صندلی های اداری گرفته تا مبلمان های خانگی و هر آن چیزی که ما بین این دو قرار می گیرد. این موارد شامل:

تشک لوکس

تشک با دانسیته بالا

تشک با قابلیت ارتجاع پذیری بالا

تشک لاتکس

تشک مموری

تشک با سلول همراه با تخلخل باز

 

تشک لوکس

تشک لوکس انتخابی مناسب برای شماست زیرا کیفیت مورد نظر شما را تامین می کند. تولید کنندگان این مواد، تشک لوکس را در ضخامتی بین 5/0 تا 8 اینچ عرضه می کنند. هنگامی که شما مبلی با صندلی  دارید که به صورت روزمره از آن استفاده می کنید، باید مقاومت، دوام، سفتی و طول عمر مناسبی داشته باشند. این نوع تشک ها قابلیت استفاده در مبلمان ها، تشک های خواب، و باشتک ها مورد استفاده در زیر زانو را، دارد. تشک لوکس ماده ای با ماندگاری بالا بوده که بین 6 تا 7 سال عمر خواهد کرد. این تشک برای کوسن ها، نیمکت ها، صندلی ها، و... استفاده می شوند. تشک لوکس بر حسب ضخامت آن در یک بازه ای بین 200 تا 300 دلار قیمت دارد.

تشک با دانسیته ی بالا

تشک با دانسیته ی بالا ترکیبی از مواد پلی اورتان و دیگر مواد است. این تشک از سفت ترین انواع تشک بوده و اغلب به عنوان تشک های خواب استفاده می شود. تشک با دانسیته ی بالا، ساختار قوی داشته و به عنوان کمک کننده برای داشتن بستر فوندانسیون مناسب نقش ایفا خواهد کرد. تشک با دانسیته ی کم به طور متوسط بین 4 تا 6 سال عمر می کند. در حالیکه اکثر تشک های با دانسیته ی بالا بین 8 تا 10 سال عمر می کنند.

این نکته را باید در نظر گرفت که این تشک بسیار با دوام بوده و دارای طول عمر زیاد است، اما یک نقطه ضعفی دارد و آن این است که هنگام نشستن روی آن احساس می کنید بیش از حد سفت است.

در ضمن برای سلامتی مضر بوده و به شش ها و دستگاه تنفسی آسیب می رساند.

شما می توانید این نوع از تشک را در مبلمان ها و تشک هایی با کیفیت متوسط یافت می شوند.

قیمت متوسط برای هر فوت از این نوع تشک، حول و حوش 2 دلار می باشد.

تشک با قابلیت ارتجاع پذیری بالا

 

هنگامی که شما نیاز به تشک نشیمنی دارید که هم حالت نگهدارندگی را داشته باشد و در عین حال سلامتی شما را با میزان ارتجاع پذیری بالای خود تضمین کند، از این نوع تشک استفاده می کنیم.

مردم این نوع از تشک را دوست دارند به دلیل اینکه به طور متوسط، بیش از ده سال، بدون اینکه کارایی خود را از دست دهد، عمر خواهد کرد. این نوع از تشک انتخابی ایده ال برای تشک های مبلمان است. راحت، محکم، با دوام و دارای قابلیت ارتجاع پذیری بالاست. قابلیت ارتجاع پذیری بالا سبب می شود که تشک پس از نشستن های طولانی مدت، به شکل اولیه ی خود باز گردد.

از این نوع تشک برای تشک مبلمان های خانگی، صندلی اداری و صندلی های ناهار خوری به دلیل احساس راحتی و انعطاف پذیری که نشیمن آن به شما می دهد، استفاده می کنند. باید انتظار آن را داشته باشید که به ازای هر فوت از این تشک 5/2 دلار هزینه پرداخت کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که این تشک یکی از بالاترین میزان کیفیت ها را در بازار دارد. این تشک عملکرد و طول عمر بالاتری را نسبت به انواع دیگر تشک های موجود در بازار را داراست.

تشک لاتکس

این نوع از تشک طول عمر بیشتری را داراست و به عنوان ماده ای مشهور در تشک های مدرن شناخته می شود. تشک لاتکس به صورت میانگین بین 10 تا 20 سال در صورت استفاده ی مناسب از آن، عمر خواهد کرد. در انتخاب تشک لاتکس محتاط باشید، تنها مدل غیر ترکیبی(خالص) و طبیعی و غیر سمی است که از مواد پلی اورتان باشد. تشک لاتکس صدرصد طبیعی، بادوام ، ماندگار و راحت بوده و تجربه ای لوکس برای تشک ها و مبلمان راحتی است. در مجموع تشک لاتکس بسیار مطلوب است به دلیل اینکه اثر کربن از خود بجا نمی گذارد. این تشک بادوام بوده ودر عین حال به اندازه ی کافی نرم و انعطاف پذیر است تا بتواند شکل خود را برای دهه های متوالی نگه دارد.خود را آماده کنید که برای این تشک حدود 1000 دلار یا حتی بیشتر پرداخت کنید، البته این نوع از فوم بیشتر برای تشک های خواب استفاده می شود.

 تشک مموری

مموری تشک در تشک های نشیمن، تشک های خواب، نیمکت ها، صندلی ها و دیگر مبلمان مبلمان ها مطلوب و مفید است. در دهه ی 1960 در ناسا برای اولین بار از آن استفاده کرد. مموری تشک خود را به عنوان ماده ای قابل اطمینان و انعطاف پذیر به منظور استفاده در داخل تشک به اثبات رساند.

این تشک انعطاف پذیر، نرم نسبت به تماس و حساس نسبت به دما و فشار بدن می باشد.

این تشک ویسکوالاستیک بوده که به صورت طبیعی با فرم بدن انسان شکل پیدا می کند. و حتی وزن بدن شخص را پخش می کند. تشک مموری در صفحات و یا تکه هایی بریده شده موجود است.

تشک با سلول تخلخل باز

اگر به دنبال تشکی هستید که سریع خشک شود، خواص ضد میکروبی داشته و در بازه ی تشک هایی قرار گیرد که چگالی متوسط داشته باشد، این نوع تشک انتخاب خوبی خواهد بود. از این نوع تشک برای نشیمن در قایق، حیاط و دیگر مبلمان هایی که در محیط بیرون کاربرد دارند، استفاده کنید.

ساختار این گونه از تشک به گونه ای است که اجازه ی عبور، چرخش و جریان یافتن هوا و آب را در داخل خود می دهد. این گونه از تشک معمولا در شکل سفت موجود نبوده و بهترین انتخاب برای مواردی است که شما استفاده ی چندانی از نشیمن صندلی خود ندارید. این نوع از تشک سرد بوده و بهترین عملکرد را زمانی از خود نشان می دهد که هوا توان ورود و خروج در پارچه را نیز داشته باشد. طول عمر متوسط این تشک ها 8 سال است.

  • ۰۲/۱۲/۲۱
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی