مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی خانه یک امری به اصطلاح ضروری است چون باتوجه به اینکه در سال های اخیر متراژ داخلی خانه ها بسیار کوچک شده است برای زیبایی هر چه بیشتر باید برای دکوراسیون داخلی خانه از وسایلی استفاده کرد زیبایی مثال زدنی و چشم نواز دارند .

برای مثال از مبلمان و سرویس چوب با طرح و تم های مختلف.

دیزاین داخلی منازل

دکوراسیون داخلی خانه با طرح< قدیمی و نوستالژی>ایرانی

دکوراسیون داخلی خانه آن هم از نوع ایرانی دارای چندین مسِله است که به آن خواهیم پرداخت ولکن قبل  از هر مساله باید به نماد هایی که در فرهنگ ما ایرانیان هست تو جه کنیم .

فرش

فرش  در فرهنگ ما ایرانیان نماد فرهنگ و اصالت ما ایرانیان است که از گذشتگان به ما رسیده است و امروزه سه نوع رنگ فرش هست که ما از ان استفاده می کنیم:

1.رنگ لاکی کمرنگ

2.رنگ لاکی دونه اناری

3.رنگ لاکی پر رنگ

صندلی

در دکوراسیون داخلی خانه به سبک ایرانی به دلیل عدم وجود مبل در زمان های قدیم باید از صندلی استفاده کرد

و همچنین باید این نکته  را در نظر داشت که باید از از نوع خاصی از صندلی برای این نوع دکوراسیون استفاده کرد.

برای مثال می توان به صندلی های طرح راک اشاره کرد که امروزه بسیار مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است .

جنس این نوع صندلی از چوب است و کیفیت بالاییی دارد .

صندلی راک با طرح زیبا

دکوراسیون داخلی خانه به سبک مدرن

یکی از شایع ترین و مجبوب ترین از دکوراسیون های داخلی خانه به سبک مدرن است  اما حال برای اینکه بت.انیم به سبک مدرن خانه خود را تزیین کنیم نیاز به چه وسایل و ابزاری داریم؟

استفاده از ترکیب های نامتناسب

دکوراسیون داخلی خانه های مدرن هم باید مانند ساکنانش منحصر به فرد باشد که به تواند بسار به نظر بیاید و حس خاصی را به میهمانان و تمامی افراد بیننده انتقال دهد.

برای مثال می توانید  به جای خرید یک دست مبل کامل  و سرویس چوب برای دکوراسیون و تزیین خانه  مبل و سرویس چوب خود را به صورت جداگانه تهیه کنید.

 استفاده از مواد اولیه متنوع برای دکوراسیون داخلی خانه

مبل هایی که از جنس و مواد مختلفی ساخته شده اند منحصر به فرد و جالب اند وبه همین خاطر جذابیتی خاصی به منزل ما میدهند .

طرح‌های حیوانات

دکوراسیون داخلی خانه‌های مدرن پر از طرح‌های حیوانات در اندازه‌های بزرگ و کوچک هستند.

به طور مثال شما می تواند با قرار دادن یک بالش معمولی روی مبل های خود  یا تخت‌خواب و یا سرویس  چوب طرحی خاص و منحصر به فرد و جذاب به خانه خود بدهید و آن را تبدیل به یک سرویس چوب جذاب متحیر تبدیل کنید

جزئیات خاص

شاید این ایده‌ در مفهوم کمی انتزاعی‌ باشد، اما در اجرا ملموس‌تر است

 و آن استفاده از جزئیات خاص در دکوراسیون است.

 مثلامی توان از  عروسک کانگوروی غول پیکری  یا هر نوعی که خود ترجیح میدهید   که گوشه‌ی اتاق نشیمن ایستاده استفاده کرد.

تا مبلی  که چند بالش روی آن هستند که در کنار هم طرح یک ببر را تشکیل می‌دهند، ایده‌های زیادی هستند که می‌توانیم از آنها حس سرخوشی بگیریم و البته شیک هم هستند.

و استقاده از این نوع جزئیات خاص  می تواند جلوه خاص جذاب و شگفت انگیزی به دکوراسیون داخلی خانه شما دهد.

استفاده از رنگ های متنوع در دکوراسیون

رنگ‌های گرم

چیزی در سبک‌ زندگی مدرن هست که ما را مشتاق و متمایل به استفاده از رنگ‌های گرم‌تر در خانه‌هایمان می‌کند. رنگ سفید در عکس‌ها زیباست، اما واقعیت این است که در بسیاری از خانه‌ها، به خاطر معماریِ آن خانه یا سبک‌ زندگی آدم‌هایش، چهره‌ی باورپذیری به خود نمی‌گیرد.

وقتی پای زندگی واقعی به میان می‌آید، خیلی‌ها به استفاده از رنگ‌های نرم و گرمی همچون مثل طیف رنگ‌های قهوه‌ای و سبز متمایل هستند.

 

برای مثال می توان اشاره به مبلی کرد که بدنه آن به رنگ قهوه ای و پارچه آن به رنگ سبز لجنی باشد.

و استقاده از این نوع رنگ پردازی  می تواند جلوه خاص جذاب و شگفت انگیزی به دکوراسیون داخلی خانه شما دهد و می تواند .میهمان های شما را مبهوت زیبایی خیره کننده خود کند.

مبلمان انعطاف‌پذیر

سبک‌ زندگی ما مدام تغییر می‌کند و خانه‌هایمان و وسایل آنها هم در همین راستا دچار تغییر می‌شوند، ازجمله مبلمان. مبلمان انعطاف‌پذیر هم از نظر شکل و هم کارکرد، در فضای معاصر از اهمیت فراوانی برخوردار است. می‌توانیم تخت‌خواب بسیار بزرگی را روی کفپوش زیبای اتاق قرار دهیم.

 یا قطعات آن را به‌صورت مجزا در فضایی بزرگ بگذاریم تا نیازهای نشیمن ما را هم تأمین کند.

 استفاده از این مبلمان می تواند به طور کلی جلوه دکوراسیون داخلی خانه را به طرز باور نکردنی زیبا و دیدنی کند.

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

ایران با دارا بودن فرهنگی غنی و پر آوازه در سراسر دنیا ،ایده ها و نظرات جذاب زیادی در زمینه طراحی و دیزاین داخلی منازل داشته است و باعث شده این سبک تبدیل به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک های دیزاین داخلی در سراسر دنیا شود .

در این مقاله قصد داریم به تعریف و توضیح ویژگی های این سبک دیزاین داخلی بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

دکوراسیون داخلی در فرهنگ ایرانی:

تعریف خانه در فرهنگ غنی ایرانی اشاره به آرامش و گرمای حضور خانواده شده است .

خانه به عنوان کانون اصلی آرامش و آسایش بشمار می رود و در آن افراد بعد از گذراندن یک روز سخت برای رفع خستگی و کسب مجدد قدرت و انگیزه برای ادامه زندگی دور هم جمع می شوند .

به همین دلیل دکوراسیون و طراحی داخلی منازل ایرانی بسیار حائز اهمیت است .

دکوراسیون داخلی منازل ایرانی

 

دکوراسین داخلی ایرانی از چه المان هایی تشکیل می شود؟

دیزاین داخلی منازل ایرانی از المان های مختلفی تشکیل شده است . این المان ها از قبیل :رنگ ها ،چیدمان ، نور و عناصری مختلف دیگری در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی تاثیر مستقیم دارد .

امروزه طراحی و چینش داخلی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با ترکیبی از طرح های مدرن تبدیل به یکی از لوکس ترین دیزاین های داخلی شده است که می تواند چشم هر مخاطبی را به خود مجذوب کند .

نورپردازی

نور پردازی در سبک چیدمان ایرانی نقش بسزایی را داشته و دارد و از گذشته تا به امروز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است .

استفاده از رنگ مناسب برای فضای مناسب یکی از عواملی است که طراحی منزل شما را به شکل عجیبی زیبا تر و جذاب تر می کند و باعث می شود المان های مورد استفاده در منزل شما بیش از پیش به چشم بیاید .

رنگ

رنگ ها در احساسات انسان ها بسیار تاثیر دارد . برای مثال می توان به رنگ های سرد و گرم اشاره کرد که مطمئنا درباره ی آنها شنیده اید .

رنگ های گرم همچون قرمز ، زرد ، نارنجی و.... رنگ هایی هستند که می توانند به شما گرمای باطنی را منتقل کنند و شما با دیدن آنها احساس گرما می کنید .

 شاید به طور کلی دمای هوا در اتاقی که با رنگ های سرد دیزاین شده باشد و اتاقی که در دکوراسیون داخلی آن  رنگ گرم به کار برده شده باشد یکسان باشد اما احساسات افراد به نوعی عمل می کند که انگار شما با ورود به اتاقی با رنگ های گرم وارد فضایی با هوای گرم تر نسبت به اتاق دیگری شده اید .

دیزاین داخلی

این قدرت تصور و تاثیر رنگ ها بر روی احساسات و ذهن است که باعث می شود این احساس را بکنید .

به همین دلیل در دکوراسیون داخلی منازل رنگ ها نقش بسزایی را ایفا می کنند .

در منازل ایرانی استفاده از رنگ هایی با طبع گرم و آرامش بخش استفاده بیشتری دارد .

با تو جه به این موضوع استفاده از رنگ ها در پرده ها ، فرش ها ، دیوار ها و حتی مبل ها بسیار حائز اهمیت است و باید به آنها توجه بسیار زیادی شود .

تعویض رنگ ها به صورت فصلی موردی است که در خانه های ایرانی خیلی کم رعایت می شود و اصلی ترین دلیل این اتفاق بحث مالی و امور اقتصادی است که با در نظر گرفتن این موارد اکثر خانواده ها از تغییر رنگ در دکوراسیون داخلی منازل خود منصرف می شوند .

اما در عمل این کار می تواند خیلی کم هزینه تر انجام شود .

تعویض رویه مبل :

همانطور که می دانید مبل ها نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منازل دارند و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در احساسات افراد دارد.

اما تعویض فصلی رنگ مبل ها عملی است که باعث می شود علاوه بر تعویض حال و هوای منزل شما دکوراسیون مرتبط تر و جذاب تری هم داشته باشید تا بتواند نهایت لذت از فضا را به شما منتقل کند .

برخی افراد فکر می کنند این تعویض فصلی هزینه ی هنگفت و بسیاری را در بر دارد و عملا به همین دلیل از این کار منصرف می شوند .

اما میتوان این کار را با روش های کم هزینه تر نیز انجام داد .

تعویض رویه و پارچه مبل یکی از بهترین راه ها برای تغییر رنگ دکوراسیون داخلی منازل است که هزینه کمی نیز دارد .

برای تعویض رویه مبل می توان مبل های خود را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه سپرد تا با نهایت اطمینان از کیفیت کار مبل هایی زیبا تر و جذاب تر داشته باشید .

تیم مبل شمرون به پشتوانه 15 سال سابقه در این حوزه و استفاده از متخصصین این حوزه بهترین پیشنهاد برای شماست تا با خیال راحت اقدام به تعویض رویه مبل خود و یا ترمیم کامل مبل خود کنید .

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

برای بسیاری از ما در زندگی روزمره این سوال مطرح شده است که آیا تعمیر مبل کاری مقرون به صرفه است یا خیر ؟

امروزه با پیشرفت صنعت مبل سازی و ارائه و تولید انوع مبل با طرح های متفاوت داشتن مبل در منازل به یکی از واجبات تبدیل شده و تمامی  خانواده ها به فکر خرید و استفاده از مبل هستند .

این امر باعث شده تا قیمت مبل ها روز به روز رو به افزایش بگذارد .

با افزایش قیمت مبل ها و با توجه به اوضاع و شرایط اقتصادی خانواده ها اکثر خانوار ها شرایط خرید و تعویض مبل های خود را به صورت ماهانه و حتی سالانه ندارند .

از طرفی برخی خانواده ها برای تغییر دکوراسیون منازل خود تصمیم به تعویض رنگ مبل ها می گیرند تا بتوانند خانه خود را متناسب با صلیغه و رنگ مورد نظر خود دیزاین کنند .

اما در انجام همه ی این کار ها به مشکلاتی بر میخورند که مهمترین آنها هزینه اساسی و سنگین خرید مبل است .

ما قصد داریم در این مقاله به یک راه حل اساسی برای این موضوع برسیم . پس با ما همراه باشید .

تعمیرات مبل

تعمیر مبلمان

تعمیر مبل یکی از روش هایی است که می شود از آن برای استفاده بهتر و صرفه جویی در هزینه ها استفاده کرد .

به جای خرید مبل با قیمت های بسیار زیاد و سر سام آور می توان با هزینه ای بسیار کمتر همان مبل های قدیمی خود را به نحوی تعمیر کرد که با یک مبل جدید  و نو هیچ فرقی نکند .

نکته حائز اهمیت در تعمیر مبل این است که این تعمیرات را به یک تیم کار بلد و یا یک شرکت مطمئن سپرد تا بتوانند با نهایت مهارت مبل های شما را باز سازی کنند .

تیم مبل شمرون با سابقه زیاد در حوزه تعمیر و نگهداری مبلمان میتواند این تضمین را به شما بدهد که مبل های شمارا به بهترین شکل و نازل ترین قیمت تعمیر میکند .

امروزه امکان تعمیر تمامی مبلمان وجود دارد .

در راس آنها می توان به تعمیر مبلمان کلاسیک اشاره کرد .

زیرا این سبک از مبل قیمت بسیار بالاتری دارد و از نظر ظاهری نیز به خانه ها جلوه ی بهتر و شکیل تری می دهد.

بعد از مبل های کلاسیک تعمیر مبل های راحتی یکی از پر مخاطب ترین تعمیرات مبل است .

این نوع مبلمان به دلیل استفاده زیاد و گسترده در منازل بیشتر نیاز به تعمیرات دارند . از طرفی این نوع مبل به این دلیل که بیشتر در چشم هست نیاز بیشتری به تغییرات و تعمیر دارد .

  • حامد بختیاری