مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

ایران با دارا بودن فرهنگی غنی و پر آوازه در سراسر دنیا ،ایده ها و نظرات جذاب زیادی در زمینه طراحی و دیزاین داخلی منازل داشته است و باعث شده این سبک تبدیل به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک های دیزاین داخلی در سراسر دنیا شود .

در این مقاله قصد داریم به تعریف و توضیح ویژگی های این سبک دیزاین داخلی بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

دکوراسیون داخلی در فرهنگ ایرانی:

تعریف خانه در فرهنگ غنی ایرانی اشاره به آرامش و گرمای حضور خانواده شده است .

خانه به عنوان کانون اصلی آرامش و آسایش بشمار می رود و در آن افراد بعد از گذراندن یک روز سخت برای رفع خستگی و کسب مجدد قدرت و انگیزه برای ادامه زندگی دور هم جمع می شوند .

به همین دلیل دکوراسیون و طراحی داخلی منازل ایرانی بسیار حائز اهمیت است .

دکوراسیون داخلی منازل ایرانی

 

دکوراسین داخلی ایرانی از چه المان هایی تشکیل می شود؟

دیزاین داخلی منازل ایرانی از المان های مختلفی تشکیل شده است . این المان ها از قبیل :رنگ ها ،چیدمان ، نور و عناصری مختلف دیگری در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی تاثیر مستقیم دارد .

امروزه طراحی و چینش داخلی منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با ترکیبی از طرح های مدرن تبدیل به یکی از لوکس ترین دیزاین های داخلی شده است که می تواند چشم هر مخاطبی را به خود مجذوب کند .

نورپردازی

نور پردازی در سبک چیدمان ایرانی نقش بسزایی را داشته و دارد و از گذشته تا به امروز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است .

استفاده از رنگ مناسب برای فضای مناسب یکی از عواملی است که طراحی منزل شما را به شکل عجیبی زیبا تر و جذاب تر می کند و باعث می شود المان های مورد استفاده در منزل شما بیش از پیش به چشم بیاید .

رنگ

رنگ ها در احساسات انسان ها بسیار تاثیر دارد . برای مثال می توان به رنگ های سرد و گرم اشاره کرد که مطمئنا درباره ی آنها شنیده اید .

رنگ های گرم همچون قرمز ، زرد ، نارنجی و.... رنگ هایی هستند که می توانند به شما گرمای باطنی را منتقل کنند و شما با دیدن آنها احساس گرما می کنید .

 شاید به طور کلی دمای هوا در اتاقی که با رنگ های سرد دیزاین شده باشد و اتاقی که در دکوراسیون داخلی آن  رنگ گرم به کار برده شده باشد یکسان باشد اما احساسات افراد به نوعی عمل می کند که انگار شما با ورود به اتاقی با رنگ های گرم وارد فضایی با هوای گرم تر نسبت به اتاق دیگری شده اید .

دیزاین داخلی

این قدرت تصور و تاثیر رنگ ها بر روی احساسات و ذهن است که باعث می شود این احساس را بکنید .

به همین دلیل در دکوراسیون داخلی منازل رنگ ها نقش بسزایی را ایفا می کنند .

در منازل ایرانی استفاده از رنگ هایی با طبع گرم و آرامش بخش استفاده بیشتری دارد .

با تو جه به این موضوع استفاده از رنگ ها در پرده ها ، فرش ها ، دیوار ها و حتی مبل ها بسیار حائز اهمیت است و باید به آنها توجه بسیار زیادی شود .

تعویض رنگ ها به صورت فصلی موردی است که در خانه های ایرانی خیلی کم رعایت می شود و اصلی ترین دلیل این اتفاق بحث مالی و امور اقتصادی است که با در نظر گرفتن این موارد اکثر خانواده ها از تغییر رنگ در دکوراسیون داخلی منازل خود منصرف می شوند .

اما در عمل این کار می تواند خیلی کم هزینه تر انجام شود .

تعویض رویه مبل :

همانطور که می دانید مبل ها نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منازل دارند و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی در احساسات افراد دارد.

اما تعویض فصلی رنگ مبل ها عملی است که باعث می شود علاوه بر تعویض حال و هوای منزل شما دکوراسیون مرتبط تر و جذاب تری هم داشته باشید تا بتواند نهایت لذت از فضا را به شما منتقل کند .

برخی افراد فکر می کنند این تعویض فصلی هزینه ی هنگفت و بسیاری را در بر دارد و عملا به همین دلیل از این کار منصرف می شوند .

اما میتوان این کار را با روش های کم هزینه تر نیز انجام داد .

تعویض رویه و پارچه مبل یکی از بهترین راه ها برای تغییر رنگ دکوراسیون داخلی منازل است که هزینه کمی نیز دارد .

برای تعویض رویه مبل می توان مبل های خود را به یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه سپرد تا با نهایت اطمینان از کیفیت کار مبل هایی زیبا تر و جذاب تر داشته باشید .

تیم مبل شمرون به پشتوانه 15 سال سابقه در این حوزه و استفاده از متخصصین این حوزه بهترین پیشنهاد برای شماست تا با خیال راحت اقدام به تعویض رویه مبل خود و یا ترمیم کامل مبل خود کنید .

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی