مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

۱۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروژه3258

مبل استیل امریکایی و معروف به برژه و از یک جنس پاره به دو رنگ ساده و گل دار استفاده شده که رنگ چوب کار طلایی و مسی هست که کمی هم قهوه ای استفاده شده و جنس پارچه شانل استفاده شده که در انتخاب رنگ برای طلایی رنگ سورمه ای  و  سبز کله غازی و زرشکی و ابی استفاده بیشتری میشه و هم خوانی بیشتری دارد

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

پروژه3698

مبل استیل فرهی با کاناپه ۳ نفره و بغل دسته های پر و مبل های تکی کنار دسته ها خالی هستش در مورد این مبل میشود از منبت کاری روی تکیه گاه  گفت که ۵ و ۷ گل داره و تفاوتی که با مبل المانی دارد این هست که گل ندارد ولی در این کار ۵ تا ۷ گل رز بزرگ دارد  و اینکه پارچه جنس این کار از  باقت یزد و مدل ۷ گل به ۸ گل استفاده شده

مبل استیل فرهی با کاناپه ۳ نفره و بغل دسته های پر و مبل های تکی کنار دسته ها خالی هستش در مورد این مبل میشود از منبت کاری روی تکیه گاه  گفت که ۵ و ۷ گل داره و تفاوتی که با مبل المانی دارد این هست که گل ندارد ولی در این کار ۵ تا ۷ گل رز بزرگ دارد  و اینکه پارچه جنس این کار از  باقت یزد و مدل ۷ گل به ۸ گل استفاده شده

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

پروژه 3596

کاناپه سه نفره  آلمانی که برای نشیمن پارچه مخل ترک راه راه  استفاده شده  و تکیه گاه ساده که از لمسه استفاده شده است و قسمت نشیمنگاه از لفاف هست یعنی از پنبه و پوشال برنج استفاده شده است که امر طولانی تری دارد بقیه قسمت ها هم‌از اسفنج سی کیلیویی فشرده استفاده شده

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

پروژه 3589

صندلی سرویس ناهار خوری با دسته های متکایی  به تعداد ۱۰ عدد که سرگلی ها با ورق طلا کار شده

پارچه از جنس شانل هست و یراق بین پارچه و چوب را از نمونه موجود کار شده  و کار از صفر تا صد باز سازی شده و ارسال شده

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

این صندلی استیل دو رو منبت کاری امریکایی هست که قسمت روی کار رنگ اکلیل طلایی کار شده و قبل از ان به رنگ گردویی بوده است که تعویض پارچه هم از بین پارچه های خودمون بوده و تعویض تمامی جنس داخلی . جنس پارچه ساتنی که روی کار جلوه خوبی داده است و صندلی های که لازم داشته نجاری شده و مبل تشک دوبل هست و دسته های آن دسته متکایی هست

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

پروژه آقای بهمنی

صندلی راحتی  مشتریان عزیزمان است کاملاً بازسازی شده رنگشو عوض کردیم و پایش قهوه ای سوخته بوده که الان سفید انجامش داد این پارچه‌ها را از بین پارچه هایی که خودم داشتم انتخاب کردند دو تا از صندلی ها براشون گل را انتخاب کردیم که برای ابتدا و انتهای میز ناهارخوری شونه جلوه بهتری داشته باشه تمام داخل مبل با اسفنج فشرده عوض شده

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

پروژه خانم سعیدی

مبل کلاسیک خانم سعیدی کاناپه سه نفره داشته و دوتا تک نفره دو نفره و تک کاناپه دسته متکایی که یکی پارچه سه گل چهار گل استفاده شده و دیگری پارچه راه راه

فوم و اسفنج داخل به طور کامل عوض شده و مبل های تکی چوب و پارچه هستن که به مبل کلاسیک معروف می باشد

پارچه استفاده شده ۳ گل ۴ گل هستش که زمینه صورتی گلبهی دارد که در انتخاب رنگ از کارشناسان ما کمک گرفتن که مربوط به دیزاین منزل می باشد که شامل رنگ کف و دیوار و پرده الهام گرفته شده است که پارچه پرده هم از ما گرفته شده است

پروژه خانم سعیدی

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

کاور ها امروزه نقش پر رنگ تری نسبت به قبل دارند . زیرا در گذشته مبل صرفا در مهمانی ها استفاده میشد و احتمال کثیف شدن آن کم تر بود.

 اما امروزه به دلیل استفاده بیشتر از مبل احتمال کثیفی و لک شدن آنها بیشتر شده و به همین دلیل استفاده از روکش نیز بیشتر و مهم تر شده است .

            پس باید برای نگهداری از مبل و افزایش طول عمر آن از روکش استفاده کنیم که بتواند مبلمان منزلمان را از کثیفی ها و لکه ها در امان نگه دارد .

مبلمان علاوه بر نشستن و دفع خستگی کاربرد های دیگری نیز دارند که یکی از مهم ترین آنها زیبایی و تاثیر آن در دکوراسیون خانه است .

تاثیر مبل در دکوراسیون خانه

شاید اولین چیزی که نظر مهمان را در ابتدای ورود به خود جلب می کند رنگ و ظاهر مبل است که در مقاله ی (در انتخاب مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟) به آنها اشاره کرده ایم .

اما تمیزی و درخشان بودن مبل نیز امری است که به چشم می آید و بسیار در دکوراسیون خانه شما تاثیر دارد.

پس باید برای نگهداری از مبل و افزایش طول عمر آن از روکش استفاده کنیم که بتواند مبلمان منزلمان را از کثیفی ها و لکه ها در امان نگه دارد . اما در این میان مهم است که بدانیم چه نوع روکش و با چه جنسی میتواند زرهی بر بدن مبل ما در برابر کثیفی ها و لکه ها شود  .

کاور مبل ژلاتینی

کاور مبل ژلاتینی

یکی از محبوب ترین روکش ها برای مبلمان کاور های ژلاتینی هستند که به دلیل شفاف بودن رنگ مبل قابل مشاهده است و هیچ تاثیری در رنگ و جلوه ی مبل ندارد.

این روکش ها بیشتر برای مبل های سلطنتی و یا صندلی های ناهار خوری استفاده می شود و تمام سطح مبل و حتی چوب های آن را می پوشاند تا مبلمان شما از هر گزندی در امان باشند.

 جنس این روکش ها از مواد پی وی سی بوده که ماده ای غیر سمی است و روکش را تبدیل به یک روکش ارتجاعی شفاف و ضد خش می کند.

این روکش ها در برابر اشتعال مقاومند و به راحتی آتش نمی گیرند. مواد پی وی  سی در لباس های کودکان نیز استفاده می شوند پس در صورت جویده شدن توسط کودکان آسیبی به آنها نمی زند.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که پوشش های ژلاتینی دارند عرق گیر نبودن آنها است که منجر به ایجاد صدا در هنگام نشست و برخاست می شود .

کاور مبل پارچه ای

کاور های پارچه ای مبل یکی دیگر از پوشش های مبل است که میتوان از آن برای محافظت از مبل استفاده کرد .

کاور های پارچه ای می توانند به عنوان لباس دوم مبل شما عمل کند و هر موقع از رنگ مبل خود خسته شدید می توانید رنگ آن را عوض کنید و روکش آن را روی آن بیاندازید.

اما مهمترین چالش در انتخاب روکش پارچه ای مبل جنس پارچه است که می تواند کیفیت خوب یا کیفیت بدی داشته باشد و این مهم است که شما چه پارچه ای با چه کیفیتی تهیه می کنید.

 کاور های پارچه ای بر خلاف کاور های ژلاتینی در برابر حرارت تغییر شکل نمی دهد و حتی می توان آنرا با لباسشویی شست .

 در انتخاب پارچه برای  روکش مبل خود باید دقت و ظرافت خاصی را به خرج دهید پس ما به شما توصیه می کنیم اگر به کمک نیاز دارید حتما با تیم متخصص ما درارتباط باشید .

انواع کاور مبل های پارچه ای

زمانی که حرف از کاور های پارچه ای می شود تصویری که در ذهن اکثر افراد متجسم می شود یک تکه پارچه بی روح و سرد است که مبل شما را از چشم می اندازد .

اما واقعیت این است که انواع مختلفی از کاور های پارچه ای وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

 روکش مبل پیراهنی:

کاور پیراهنی مثل کاور های ژلاتینی فرم و شکل خاضی ندارند و دقیقا مثل مبل در می آیند و آن را کاملا پوشش می دهد .

کاور تکه ای مبل

روکش مبل تکه ای :

روکش های تکه ای همانطور که از اسمشان پیداست به صورت تکه تکه هستند و همه ی مبل را پوشش نمی دهند و فقط قسمت هایی که نیاز است را می پوشانند .

کاور های تکه ای از آخرین کاور هایی است که طراحی شده و در دنیا مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل مصرف کمتر پارچه قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

این تکه ها با استفاده از چسب زیپ یا بند به مبل متصل می شوند و در هنگام نشست و برخاست مزاحمتی برای افراد ندارند.

 این کاور ها بیشتر برای مبل های راحتی و صندلی های غذا خوری کاربرد دارند.

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد .

با تشکر از شما

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

مهمترین نکات در خرید مبل های راحتی کدامند؟

امروزه توجه افراد به دکوراسیون داخلی و طراحی و چیدمان بسیار بیشتر از قبل شده است .

یکی از مواردی که می توان گفت بیشترین تاثیر را در دکوراسیون داخلی دارد مبل ها و مخصوصا مبل راحتی هستند.

در انتخاب مبل راحتی افراد به نکات زیادی همچون زیبایی ، راحتی و استحکام و ….. توجه می کنند اما به راستی کدامیک از این موارد بیشترین اهمیت را دارد ؟

مهمترین نکات در انتخاب مبل راحتی

مهمترین نکته در انتخاب مبل راحتی این است که برای کدام قسمت از خانه قصد خرید مبل را دارید؟

نکته بعدی که بسیار حائز اهمیت است این است که ابعاد مکانی که برای آن مبل می خرید چقدر است ؟

طبیعتا خرید یک مبل راحتی برای یک مکان کوچک بسیار سخت تر از انتخاب آن برای یک محل بزرگ است.

بعد از مبحث بودجه و مبلغ می توان گفت دو مورد بالا از پر اهمیت ترین موارد و نکات در انتخاب مبلمان راحتی است.

بعد از مطرح کردن این نکات به نکات دیگری می پردازیم .

در خرید مبل به راحتی و احساس خوب آن توجه کنید .

مبل در خانه برای دفع خستگی افراد است و هر چه فرد روی آن احساس بهتری داشته باشد خستگی او بیشتر رفع می شود و آرامش و لذت بیشتری به همراه دارد.

راحتی مبل صرفا به نرمی یا سفتی آن بستگی ندارد بلکه باید قد افراد را نیز در نظر بگیرید زیرا اگر در هنگام نشستن پای فرد به زمین نرسد یا بالعکس پای فرد خیلی روی زمین باشد این مبل راحت نیست و بعدا باعث اذیت شما می شود .

دسته مبل نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و میتوان گفت در سنجش راحتی مبل باید مواردی  همچون دسته و ارتفاع مبل از زمین را حتما بررسی کرد .

مبل راحتی متناسب با کوسن

بخش زیرین مبل راحتی را حتما چک کنید.

برخی  افراد سودجو و متقلب مبلمان کهنه و دست دوم را تعمیر و تمیز می کنند و به جای مبلمان نو می فروشند . با بررسی لایه زیرین مبل می توانید از نو بودن مبل راحتی خود مطلع بشوید علاوه بر اینکه چک کردن لایه زیر مبل به شناخت کیفیت مبل نیز کمک شایانی می کند.

کیفیت مبل راحتی را بررسی کنید.

همیشه در هنگام خرید مبل راحتی یکی از چالش ها این است که چگونه کیفیت مبل را متوجه شویم و چه نکاتی  را در نظر بگیریم ؟

نحوه اتصالات ، جنس پارچه ، نحوه دوخته شدن پارچه ، کیفیت و نوع چوب به ویژه در مبل راحتی از مواردی است که باید در تشخیص کیفیت یک مبل مورد بررسی قرار دهیم.

باید دقت داشته باشید که صرفا ظاهر زیبای یک مبل ملاک و ارزش خرید آن مبل راحتی نیست بلکه این موارد هم حائز اهمیت هستند و باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

مبل راحتی طوسی

به وزن مبل راحتی خود توجه کنید

 در حال حاضر بسیاری از افراد در خانه های اجاره زندگی می کنند و گاها مجبور به اسباب کشی هستند.

با توجه به این مورد حمل و نقل مبل راحتی باید کاری دشوار باشد اما اگر در انتخاب مبل به وزن آن توجه شود و وزنی مناسب داشته باشد این مشکل هم قابل پیشگیری است.

البته باید به این موضوع نیز توجه داشت که وزن خیلی کم مبل راحتی در بعضی از مواقع نشانه بی کیفیتی چوب آن است پس حتما باید به کیفیت مبل نیز توجه شود.

به طرح و مدل مبل راحتی خود توجه کنید.

باید توجه داشته باشید که طرح مبل راحتی با فضای خانه یا محل کار شما که میخواهید برای آن مبل انتخاب کنید همخوانی داشته باشد و فضا را خفه و کوچک نشان ندهد.

برای مثال خانه ای که فضای سنتی دارد انتخاب مبل های راحتی با پشتی های بلند جلوه بهتری به آن ها می دهد .

در انتخاب مبل های راحتی باید توجه کنید که چه نوع کوسن هایی استفاده می شود که حتما با فضای محل مورد نظر شما خوانایی داشته باشد .

دسته مبل مورد دیگری است که در همخوانی مبل با فضا اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه بسیاری شود .

مبل راحتی متناسب با محیط

جنس و مواد دخیل در مبل راحتی را بررسی کنید

باید در انتخاب مبل راحتی توجه داشت که از چه موادی در ساخت آن استفاده شده است . برای مثال باید توجه داشت که این مواد حساسیت زا نباشد و شما را مبتلا به بیماری های پوستی نکند .

یا باید از کیفیت و خراب نشدن این مواد در مرور زمان آگاهی کامل کسب کرد. زیرا اگر این مواد به مرور زمان خرد یا از بین بروند دیگر مبل شما قابل استفاده نیست و شما مجبور به تعویض مبل ها هستید.

مبل راحتی متناسب با محیط

در انتخاب رنگ مبل راحتی خود حساس باشید

باید حتما مراقب باشید تا در انتخاب  رنگ مبلمان راحتی خود اشتباه نکنید و رنگ دیوار ها ،فرش ، کاغذ دیواری ، لوازم خانه و …. را بررسی کنید تا بتوانید بهترین و متناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با متخصصان  مبل شمرون ما با ما در ارتباط باشید.

  • حامد بختیاری
  • ۰
  • ۰

نکات مهم در نگهداری مبل

مبل ها در خانه بیشترین نما و بیشترین جلوه را دارند و میتوان گفت از مهمترین عناصر هر خانه مبل ها هستند.

از طرفی دیگر به دلیل بالا بودن قیمت و عدم وجود امکان تعویض سالانه مبل ها ،نگهداری و محافظت از آنها اهمیت بسیاری دارد .

اما قبل از مطرح کردن نکات حائز اهمیت در نگهداری از مبل باید به نوع و جنس مبل توجه کنیم. نگهداری از مبل های چرم ، چوبی و پارچه ای با هم متفاوت است.

نگهداری از مبل های چوبی:

مبلمان چوبی، با جذابیتی که دارند،خانه شما را به یک خانه جذاب و دوستداشتنی تبدیل میکنند.

هرچقدر کیفیت مبل های چوبی بیشتر باشد این مبل بیشتر کارکرد دارد و میتواند از هزینه های اضافی شما برای خرید یا تعمیر مبل جلوگیری کند.

دراین حال، حتی با کیفیت ترین چوب نیز در صورت عدم نگهداری صحیح، در معرض خراش و سایش و تخریب قرار می گیرد. بنابراین هنگام خرید مبل، بهتر است که دستورالعمل های خاص تمیز کردن و مراقبت را بدانید.

گردگیری از مهمترین نکات در نگهداری مبلمان است که میتواند تاثیر زیادی در سلامت مبل داشته باشد.

مبلمان چوبی به دلیل درخشش بالا باعث درخشیدن خانه شما می شوند اما عدم گردگیری و بی توجهی به گردگیری این امتیاز را از خانه و مبلمان شما می گیرد. حتما برای تمیز کردن و گرد گیری مبلمان چوبی از پارچه نخی نرم و خشک استفاده کنید.

بهتری است مبلمان و وسایل خانه را به صورت هفتگی گردگیری کنید که زمان و انرژی زیادی نمی برد.(می توانید از پر های مخصوص گردگیری نیز استفاده نمایید.)

مراقب باشید که مبل های چوبی را در معرض مستقیم نور آفتاب به مدت طولانی قرار ندهید . زیرا این مسئله منجر به پدید آمدن لکه در سطح چوب می شود .

از قرار دادن مبلمان چوبی در نزدیکی وسایل سرمایشی و گرمایشی خودداری کنید زیرا این اتفاق باعث انبساط و انقباظ چوب می شود که به مرور زمان به آن آسیب می زند.

از نکات دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که رد خراش بر روی مبلمان چوبی اصلا جلوه ی زیبایی ندارد و اگر وسیله ای نوک تیز و محکم به مبل بخورد خراش های آن قابل جبران نیست .

روغن کاری:

روغن کاری چوب امری خوب و مفید در سلامت مبلمان چوبی است . زیرا با این عمل علاوه بر شفاف و درخشنده تر کردن سطح چوب باعث ایجاد یک لایه محافظ روی  آن می شود و ظاهر مبل شمارا زنده تر می کند.

برای تمیز کردن مبلمان چوبی از آب گرم و صابون استفاده کنید تا بتوانید نتیجه بهتری را بگیرید.

تمیز کردن سطح مبل های چرمی :

چرم یک ماده ی مقاوم است که اگر از آن مراقبت شود میتوان دوام ومقاومتش را چند برابر کرد.

هر چقدر بیشتر به تمیزی و مراقبت از مبلمان چرمی اهمیت بدهید فرسودگی آن کمتر و مقاومت آن بیشتر می شود.

در تمیز کردن مبل های چرمی بهتر است از پارچه ای نرم و آب مقطر استفاده کنید. زیرا آب لوله کشی به دلیل دارا بودن کلر میتواند به مرور زمان به مبل شما آسیب بزند.

پس از شستشو و تمیز کردن مبل چرمی اجازه دهید خود به خود خشک شود و از نشستن بر روی آن خودداری کنید.

از استفاده از اسپری های چند منظوره اجتناب کنید زیرا ممکن است مواد شیمیایی این اسپری ها به مبل شما آسیب بزند.

مبل چرمی

نگهداری از مبل های پارچه ای :

اولین و مهمترین نکته ای که باید در نگهداری مبل های پارچه ای به آن توجه کنید این است که شما باید در اولین لحظه ی تشکیل لکه بر روی مبل آن را پاک کنید.

حتی چند دقیقه هم منتظر نمانید زیرا هر لحظه تعلل در این امر باعث سخت تر پاک شدن لکه می شود.

برای پاک کردن لکه های ایجاد شده روی مبل های پارچه ای می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. استفاده از مواد شیمیایی ممکن است آسیب های زیادی به پارچه بزند پس قبل از این مواد حتما به طریقه استفاده این مواد توجه کنید.

قبل از تمیز کردن مبل های پارچه ای از جاروبرقی استفاده کنید تا بتوان با کمک آن گرد و غبار های مبل را از بین ببرید تا مانعی برای تمیز کردن مبل بر جای نماند.

مبل پارچه ای
  • حامد بختیاری