مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

کاور ها امروزه نقش پر رنگ تری نسبت به قبل دارند . زیرا در گذشته مبل صرفا در مهمانی ها استفاده میشد و احتمال کثیف شدن آن کم تر بود.

 اما امروزه به دلیل استفاده بیشتر از مبل احتمال کثیفی و لک شدن آنها بیشتر شده و به همین دلیل استفاده از روکش نیز بیشتر و مهم تر شده است .

            پس باید برای نگهداری از مبل و افزایش طول عمر آن از روکش استفاده کنیم که بتواند مبلمان منزلمان را از کثیفی ها و لکه ها در امان نگه دارد .

مبلمان علاوه بر نشستن و دفع خستگی کاربرد های دیگری نیز دارند که یکی از مهم ترین آنها زیبایی و تاثیر آن در دکوراسیون خانه است .

تاثیر مبل در دکوراسیون خانه

شاید اولین چیزی که نظر مهمان را در ابتدای ورود به خود جلب می کند رنگ و ظاهر مبل است که در مقاله ی (در انتخاب مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟) به آنها اشاره کرده ایم .

اما تمیزی و درخشان بودن مبل نیز امری است که به چشم می آید و بسیار در دکوراسیون خانه شما تاثیر دارد.

پس باید برای نگهداری از مبل و افزایش طول عمر آن از روکش استفاده کنیم که بتواند مبلمان منزلمان را از کثیفی ها و لکه ها در امان نگه دارد . اما در این میان مهم است که بدانیم چه نوع روکش و با چه جنسی میتواند زرهی بر بدن مبل ما در برابر کثیفی ها و لکه ها شود  .

کاور مبل ژلاتینی

کاور مبل ژلاتینی

یکی از محبوب ترین روکش ها برای مبلمان کاور های ژلاتینی هستند که به دلیل شفاف بودن رنگ مبل قابل مشاهده است و هیچ تاثیری در رنگ و جلوه ی مبل ندارد.

این روکش ها بیشتر برای مبل های سلطنتی و یا صندلی های ناهار خوری استفاده می شود و تمام سطح مبل و حتی چوب های آن را می پوشاند تا مبلمان شما از هر گزندی در امان باشند.

 جنس این روکش ها از مواد پی وی سی بوده که ماده ای غیر سمی است و روکش را تبدیل به یک روکش ارتجاعی شفاف و ضد خش می کند.

این روکش ها در برابر اشتعال مقاومند و به راحتی آتش نمی گیرند. مواد پی وی  سی در لباس های کودکان نیز استفاده می شوند پس در صورت جویده شدن توسط کودکان آسیبی به آنها نمی زند.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که پوشش های ژلاتینی دارند عرق گیر نبودن آنها است که منجر به ایجاد صدا در هنگام نشست و برخاست می شود .

کاور مبل پارچه ای

کاور های پارچه ای مبل یکی دیگر از پوشش های مبل است که میتوان از آن برای محافظت از مبل استفاده کرد .

کاور های پارچه ای می توانند به عنوان لباس دوم مبل شما عمل کند و هر موقع از رنگ مبل خود خسته شدید می توانید رنگ آن را عوض کنید و روکش آن را روی آن بیاندازید.

اما مهمترین چالش در انتخاب روکش پارچه ای مبل جنس پارچه است که می تواند کیفیت خوب یا کیفیت بدی داشته باشد و این مهم است که شما چه پارچه ای با چه کیفیتی تهیه می کنید.

 کاور های پارچه ای بر خلاف کاور های ژلاتینی در برابر حرارت تغییر شکل نمی دهد و حتی می توان آنرا با لباسشویی شست .

 در انتخاب پارچه برای  روکش مبل خود باید دقت و ظرافت خاصی را به خرج دهید پس ما به شما توصیه می کنیم اگر به کمک نیاز دارید حتما با تیم متخصص ما درارتباط باشید .

انواع کاور مبل های پارچه ای

زمانی که حرف از کاور های پارچه ای می شود تصویری که در ذهن اکثر افراد متجسم می شود یک تکه پارچه بی روح و سرد است که مبل شما را از چشم می اندازد .

اما واقعیت این است که انواع مختلفی از کاور های پارچه ای وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

 روکش مبل پیراهنی:

کاور پیراهنی مثل کاور های ژلاتینی فرم و شکل خاضی ندارند و دقیقا مثل مبل در می آیند و آن را کاملا پوشش می دهد .

کاور تکه ای مبل

روکش مبل تکه ای :

روکش های تکه ای همانطور که از اسمشان پیداست به صورت تکه تکه هستند و همه ی مبل را پوشش نمی دهند و فقط قسمت هایی که نیاز است را می پوشانند .

کاور های تکه ای از آخرین کاور هایی است که طراحی شده و در دنیا مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل مصرف کمتر پارچه قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

این تکه ها با استفاده از چسب زیپ یا بند به مبل متصل می شوند و در هنگام نشست و برخاست مزاحمتی برای افراد ندارند.

 این کاور ها بیشتر برای مبل های راحتی و صندلی های غذا خوری کاربرد دارند.

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد .

با تشکر از شما

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی