مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

ما در این مقاله قرار است با شما عزیزان  در مورد تعمیر مبل صحبت کنیم و از مزایای آن شما را مطلع نماییم.

هر مبلی یک طول عمری دارد، یکی عمر بیشتر و یکی عمر کمتر.

خیلی از شما ها به محض خراب شدن مبل خود دست به تعویض می زنید، که این کار خود هزینه ای زیاد به همراه خود دارد، اما بعضی از افراد هستند که به فکر تعمیر آن می افتند،

ولی چون اطلاعات کافی در این مورد را ندارند و فکر می کنند که این کار درد سر زیادی دارد.

هدف ما از نوشتن این مقاله، فقط و فقط کمک به شما دوستان عزیز است. ما می خواهید در این مقاله به شما در مورد مزایای تعمیر مبل بگوییم.

یکی از مزایای مهم تعمیر مبل قیمت مناسب آن است.

قطعا همه ی ما می‌دانیم که تعمیر بسیار کم هزینه تر از تعویض آن است. اما یک مشکلی که خیلی ها دارند، این است که از کجا یک تعمیرکار مبل پیدا کنند.

ما می خواهیم به شما بگوییم که دیگر نیاز نیست به دنبال یک تعمیر کار بگردید و مبلمان خود را پیش آن ببرید، گروه مبل شمرون این کار را برای شما بسیار آسان کرده است و بدون کوچک ترین زحمتی شما می توانید مبلمان خود را تعمیر کنید اون هم با قیمتی کاملا بصرفه.

شاید سوالی که برای شما عزیزان پیش بیاید این باشد که، چطور زحمت شما را کم تر می کند، در جواب باید به شما بگوییم این گروه تعمیرات مبل را در منزل خود شما انجام می دهند و این یعنی دیگر لازم نیست که مبلمان خود را با ماشین به کارگاه آنها ببرید و اینکه دیگر پول کارگر، وانت و سختی جا به جایی را رد می کنید.

برای آشنایی بیشتر شما با گروه مبل شمرون و مزایای تعمیر مبل و از قبیل آن مانند تعمیر کوسن مبل، تعویض رویه مبل، تعویض فوم و الیاف مبل و غیره، تا آخر با ما همراه باشید.

مزایا و فواید تعمیر مبل در منزل

همان طور که در قسمت های قبل به شما گفتیم تعمییر مبل هزینه ای کمتر از تعویض آن دارد.

در مورد تعمیرات مبل نکاتی وجود دارد که باید شما با آنها آشنا شوید تا در هنگام تعمبر مبلمان خود به مشکل برخورد نکنید، و شما با آشنایی آنها هم در هزینه و قیمت های تمام شده صرفه جویی کرده اید و هم با، بالاترین کیفیت ها آشنا شوید.

تعمیرکاران مبل، تعمیر مبل را به دو دسته تقسیم بندی می کنند.

یکی از مهم ترین معیار های تعمیر مبل هزینه آن است. در تعمیرات مبل هزینه به 4 دسته تقسیم می شود، اول از همه دست مزد تعمیر کار است،

دوم هزینه رنگ کاری، سوم هزینه پارچه یا چرم مبل، و در نهایت تعویض یا تقویت فوم مبل می باشد.

همیشه هزینه رویه کوبی، رنگ کاری، پارچه و فوم قیمتی ثابت در بازار دارد و هزینه ی آن بستگی به نوع و کیفیت محصول دارد که خود شما آن را انتخاب می کنید.

ولی نکته قابل توجه هزینه دست مزد تعمیر کار است، که در بازار نیز قیمت های متفاوتی دارد و هر کسی برای خود یک قیمتی را می گذارد.

در تعمیرات مبل قسمت های مختلفی وجود دارد که بخش به بخش به آنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر پارچه یا چرم مبل.

در زمان تعمیر مبلمان خود بیشترین هزینه ای که وجود دارد و همه هم برای انتخاب آن بیشترین دغدغه را دارند، پارچه یا چرم آن است، که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد.

همیشه انتخاب پارچه یا چرم بستگی به محل زندگی شما، طرح دکوراسیون منزل تون و به نوع مبل شما بستگی دارد.

قطعا تفاوت هایی بین کیفیت پارچه های ترک، ایرانی و چینی وجود دارد.

پارچه های ترک از نظر کیفیت و ظرافت بالا و طول عمر بالایی که دارند و در بازار های ایران مخاطبان زیادی را پیدا کرده است، برای مثال پارچه های ترک زود پوست پوست نمیشود، و حالت خود را با گذشت زمان کم از بین نمی‌رود، و طبیعتا نسبت به این چیز هایی که گفتیم قیمت بالایی هم دارد.

از طرفی هم در خود ایران پارچه هایی با کیفیتی نزدیک به پارچه های ترک وجود دارد و از طرفی دیگر نسبت به پارچه های ترک قیمت کمتر و مناسب تری را دارند. یکی از سوال هایی که خیلی از مخاطبان می پرسند این است که، آیا مبلمان ما ارزش خرج و تعمیر را دارد؟

در جواب به این سوال باید گفت اگر کلاف مبلمان شما سالم است و چوب مبل شما از کیفیت و جنس خوبی ساخته شده باشد، ارزش تعمیر دارد، و شما با تعمیر آن در هزینه صرفه جویی کرده اید.

هیچ فرقی بین مبلمان نو و تعمیری ندارد، ولی به شرطی که رویه کوبی آن به صورت کاملا اصولی انجام شده باشد.

تعمیر یا تعویض فوم مبل.

در برخی از مواقع تعمیر مبل فقط نیاز است فوم آن را تعویض کرد. سوالی که برای برخی از شما امکان دارد بوجود بیاید، این است که از چه نوع فومی استفاده کنیم بهتر است؟

درون بازار دو نوع فوم بیشتر وجود ندارد، فوم سرد و فوم گرم. کیفیت فوم سرد از فوم گرم بالاتر و بهتر است.

اما فوم مبل، فوم مخصوص خودش را دارد، یعنی چه چیزی میان سرد و گرم است که در بازار به نام فوم مخصوص شناخته می شود.

کیفیت کلاف مبل.

در کنار هزینه پارچه یا چرم که، هزینه زیادی دارد، دستمزدی که بابت تقویت یا تعویض کلاف مبل پرداخت می کنید، نیز از پر هزینه های تعمیر مبل به شما می رود.

کلاف مبل به همان اسکلت بندی مبل اصلی مبل گفته می شود که اجزای تشکیل دهنده ی آن شامل، تسمه ها، چوب، فوم یا ابر و فنرها است.

انواع و اقسام تعمیرات مبل.

تعمیر مبل راحتی.

مبل راحتی یکی از پیچیده ترین مبل ها است که از اجزای مختلفی تشکیل شده است.

اجزای تشکیل دهنده ی مبل راحتی عبارتند از، کلاف یا اسکلت بندی مبل، ابر یا فوم مبل، فنر یا تسمه، میخ و چسب، پارچه و آستر تشکیل می شود.

اگر شما از مبل خود به درستی استفاده نکنید و یا هر عاملی که باعث شود تا از مبل راحتی به درستی استفاده نشود، به مرور زمان خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد.

به دلیل اینکه استفاده از مبل راحتی به مراتب بیشتر از مبل استیل و غیره است، طبیعتا خرابی و فرسودگی آن نیز نسبت به باقی مبل ها بیشتر است.

تعمیر مبل استیل

قیمت تعمیر مبلمان استیل بستگی به شرایطی دارد و در نتیجه هیچگاه قیمت آن ثابت نبوده است و همیشه متفاوت است.

دلایلی که باعث تفاوت قیمت می شود:

میزان خرابی مبل استیل و کلاسیک

در مبل استیل خرابی ها می تواند یک یا چند تا باشد. رنگ کاری مبل استیل.

یکی دیگر از دلایلی که باعث افزایش و تفاوت قیمت ها می شود رنگ کاری است. به این دلیل که در رنگ کاری این مبل ها از رنگ های خاص استفاده می کنند که باعث افزایش قیمت آن می شود.

تعداد مبل ها.

هر چه تعداد مبل ها بیشتر باشد طبیعتا هزینه ای که باید پرداخت بکنید بیشتر است.

تعمیرات مبل سلطنتی.

این نوع از مبلمان ها بکی از خاص ترین مبل ها است، شما باید از این نوع مبلمان ها به درستی مراقبت کنید و حساسیت به خرج دهید تا نیاز شما به تعمیرات نیز کمتر شود.

تعمیر مبل چرمی.

در مورد تعمیر مبل چرمی باید قبل از آن اطلاعات کافی را به دست آورید، زیرا این نوع مبل ها از حساسیت بالایی برخوردار است.

تعمیر مبل با رویه کوبی.

یکی از تعمیرات مبل رویه کوبی آن است و به افرادی که این کار را انجام می دهند رویه کوب می گویند.

اصولا رویه کوبی ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند :

1.رویه کوبی روی کلاف خام یا تازه.

این عمل یجور ساخت مبل است، که رویه کلاف های خام و یا نو انجام میشود.

2. رویه کوبی روی مبل های دسته دوم یا کهنه.

این نوع رویه کوبی همان طور که از اسمش هم معلوم ایت مناسب برای مبل های دسته دوم و یا کهنه است. این عمل بعد از فرسودگی ایتفاده می شود، تا مبل دسته دوم شما نو شود.

رویه کوبی یکی از کار های سخت در تعمیرات مبل است. مانند، ( ابر و اسفنج، فوم، پنبه و…) الگو برداری پارچه ی مبل، پارچه کوبی، نصب سرمه و نوار در آخر در صورتی که مبل نیاز به لکه گیری داشته باشد، و… از کار های رویه کوبی به شمار می آید.

یکی از سوال هایی که همیشه سوال می شود، این است که چه زمانی باید دست به تعمیر مبل خود بزنیم.

سخن آخر.

ما در این مقاله سعی در بالا بردن سطح اگاهی شما در مورد تعمیرات مبل داشته ایم، و اینکه به شما بگوییم که هر مبلی در موقع تعمیرات چه شرایطی را دارد.

اگر شما مخاطبان گرامی می خواهید هنگام تعمیر مبل، تعمیرات موفقی را داشته باشید باید به نکاتی که در این مقاله گفتیم، کاملا توجه کنید تا پس از تعمیر آن و استفاده از آن احساس خوشایند و لذت بخشی را مجددا تجربه بفرمایید.

 

منبع:مبل شمرون

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی