مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

نوروز از قدیم الایام باعث شادابی و طراوت هر خانه ای می شود . با فرا رسیدن اسفند ماه مردم در تکاپوی تغییر و تحول و نو شدن زندگی خود می افتند .

یکی از مهمترین مواردی که خانواده ها در آستانه عید نوروز و سال جدید توجه زیادی به آن دارند تغییر دکوراسیون منازل خودشان است .

این کار باعث تغییر حال و هوای خانه در سال نو و جلو گیری از تکراری شدن و خسته کننده شدن خانه می شود .

در این مقاله قصد داریم چند نوع از دکوراسیون های جدید و مدرن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای ایام نوروز و سال جدید دکوراسیون بهتر و زیبا تری را داشته باشید . پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

دکوراسیون داخلی مدرن :

این سبک از دکوراسیون از قرن 19 شروع به ایجاد و شکل گیری کرد . اما با گذشت زمان روز به روز محبوب تر شد و امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک ها ی دکوراسیون منازل شده است .

پایه ی این سبک و این نوع دکوراسیون سادگی است اما سادگی ای که باعث خسته شدن افراد نشود و این سادگی باید در عین جذابیت باشد .

در منازلی که به این سبک طراحی و ویرایش می شوند هیچ گونه شلوغی و آشفتگی دیده نمی شود و شاید به همین دلیل است که این سبک از دیزاین و دکوراسیون خیلی راحت و محبوب به نظر می رسد .

فرق دکوراسیون داخلی جدید با دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟

دکوراسیون داخلی مدرن به راحتی و مدرنیته بودن منازل تاکید دارد اما دکوراسیون داخلی جدید سبک دیزاین قدیمی را با توجه به تکنولوژِی حاضر چیدمان میکند .

به معنای دیگر می توان گفت دکوراسیون داخلی جدید سبک دکوراسیون تاریخی را با تکنولوژِی روز ترکیب کرده و به صورت همزمان دلچسبی و خاطره انگیزی دکوراسیون تاریخی را در بر دارد و هم راحتی  استفاده از تکنولوژِی .

برای مثال میتوان از چند تفاوت اصلی این دو سبک را بررسی کرد

استفاده از تابلو :

در دکوراسیون داخلی جدید از تابلو های عکاسی قدیمی و سیاه و سفید برای القا کردن جو تاریخی و کلاسیک قدیم استفاده می شود اما در سبک دکوراسیون مدرن استفاده از تابلو های قدیمی معنایی ندارد و بیشتر از تابلو های نقاشی هنری با رنگ های جذاب و جدید استفاده می شود .

همچنین از تابلو هایی که قاب خاصی ندارند و بزرگ نیز هستند در سبک مدرن استفاده می شوند و یا میتوان بجای آن از چند قاب عکس کوچک در بخش بزرگی از دیوار استفاده کرد .

رنگ ها در دکوراسیون داخلی مدرن :

اخیرا برای تغییر رنگ دیوار ها از کاغذ دیواری استفاده می کردند که در دکوراسیون داخلی مدرن این سبک نیز به طور کامل منسوخ شده است .

اما جایگزین کاغذ دیواری در دکوراسیون مدرن استفاده از رنگ های خنثی است .

استفاده از رنگ های سفید و یا خاکستری در دیوار های دکوراسیون داخلی بسیار موثر و قابل توجه است .

مبل ها در دکوراسیون داخلی مدرن:

همانطور که در بالا اشاره کردیم این سبک دکوراسیون راحتی و آرامش را به افراد القا می کند و از هر گونه اشراف و امور تشریفاتی دوری می کند . برای انتخاب مبل در دکوراسیون مدرن باید مبلی انتخاب شود که راحت و به دور از تشریفات و نقوش کلاسیک باشد .

استفاده از مبل های راحتی بیشترین استقبال را در دکوراسیون داخلی مدرن دارد .

مبل های راحتی که از خط های عمودی و افقی تشکیل شده باشند و ظاهر مکبی را در خود جای دهند بهترین انتخاب برای این سبک از دکوراسیون است.

دکوراسیون داخلی مینیمال:

دکوراسیون داخلی کلاسیک :

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک امروزه کمتر در منازل استفاده می شود و فقط افراد خاصی که روحیات خاص و با اقتداری دارند از این سبک استفاده می کنند.

در دکوراسیون کلاسیک عناصر بسیار با نظم و دقیق چیده می شوند و توجه بسیاری به تشریفات و رسمی بودن فضا دارد .

برای مثال اگر به جلسات رییس جمهوران دو کشور نگاه کنید در این جلسات از سبک کلاسیک استفاده می شود .

پرده های بلند و فاخر، دیوار ها و سقف های گچ بری شده ، صندلی های حکاکی شده و وسایل دکوری چوبی همه و همه نشانگر این سبک از دکوراسیون است .

رنگ های دکوراسیون داخلی کلاسیک:

در این سبک از طراحی منازل رنگ هایی که ابهت بیشتری دارند و قدرت را نمایش می دهند استفاده می شود .

رنگ هایی که در این سبک استفاده می شوند طیف مشخصی دارند
برای مثال رنگ مشکی قالبا با رنگ طلایی و زرد ترکیب می شود . و یا رنگ سفید با رنگ آبی نفتی و یا آبی آسمانی ترکیب می شود .

در این سبک القای حس اشرافی گری و رسمی بودن بسیار مورد تاکید است و در مکان های رسمی و یا سازمان های مهم کشوری از این سبک استفاده می شود .

مبل های دکوراسیون کلاسیک:

از آنجا که این سبک از دکوراسیون نیاز به القای ابهت و بزرگی و حس رسمی بودن دارد بهترین و زیبا ترین انتخاب برای این مکان ها مبل های سلطنتی و کلاسیک است که دقیقا برای همچین فضایی طراحی شده اند .

این مبلمان با کنده کاری ها و حکاکی های زیبا که طرح های خوبی را داراست به محیط ابهت و رسمی بودن خاصی را القا می کند .

 

منبع: مبل شمرون

  • ۰۰/۱۱/۲۵
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی