مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون داخلی مدرن یکی از سبک هایی است که امروزه به صورت خیلی گسترده و زیاد در منازل استفاده می شود.

با نزدیک شدن به ایام سال جدید بسیاری از خانواده ها قصد دارند تا دکوراسیون منازل خود را عوض کنند .

سبک دکوراسیون داخلی مدرن از سبک هایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و بسیاری دوست دارند تا درباره ی این نوع دیزاین تحقیق کنند و بدانند .

در این مقاله قصد داریم شما را با این سبک از دکوراسیون آشنا کنیم .

تاریخچه دکوراسیون داخلی مدرن:

پیشینه این سبک از دیزاین به قرن نوزدهم باز می گردد و در آن تاریخ ارائه شده است . اما در زمان حال استقبال بسیار بیشتری از آن شده است .

ویژگی های دکوراسیون داخلی مدرن:

مهمترین ویژگی این سبک از دیزاین سادگی و راحتی آن است . البته این سادگی نباید باعث خسته کنندگی شود و باید در عین سادگی جذاب و راحت نیز باشد .

در خانه هایی که از این سبک دیزاین استفاده می شود آلایش اضافی و آشفتگی وجود ندارد و سادگی رعایت می شود و همین موضوع باعث شده تا این سبک بسیار راحت به نظر برسد .

این سبک از دیزاین از تابلو های قدیمی استفاده نمی کند و به جای این از تابلو های هنری با رنگ های متنوع و مخلف استفاده می کند.

می توان گفت دکوراسیون داخلی مدرن با صنعتی شدن زندگی در عصر جدید همراه شده و با عناصر قدیمی مخالفت می کند .

در برخی موارد در این سبک دیزاین از تابلو های بزرگ و بدون قاب یا چارچوب استفاده می شود و بسیار توجه دارد که تابلو ها و عناصر قدیمی استفاده نشود .

در گذشته دیوار های منازل با کاغذ دیواری پوشانده می شد اما امروزه این کار نیز قدیمی شده است و بیشتر افراد از رنگ های خنثی همانند سفید و خاکستری استفاده می کنند .

استفاده از خط های عمودی و افقی در دکوراسیون داخلی مدرن حس سادگی را به آن القا می کند .

در معماری اصلی منزل و حتی در وسایل و مبل های این سبک دیزاین از خطوط ساده افقی یا عمودی استفاده می شود و بسیار اهمیت دارد که این ویژگی در هیچ کجا بهم نخورد و رعایت شود .

مصالح و عناصر صنعتی در دکوراسیون داخلی مدرن :

می توان گفت یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد این نوع دکوراسیون پیشرفت در حوزه شیشه و استیل و عناصر صنعتی است زیرا این عوامل باعث شده است تا مدرنیته بودن و سادگی به این سبک هدیه شود .

چه رنگ هایی در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده می شود ؟

استفاده از رنگ های مختلف و متعدد در سبک دیزاین مدرن باعث ایجاد یک انقلاب در جامعه دیزاین شده است و این سبک به همین دلیل شهرت یافته است .

 شما در این سبک از دیزاین داخلی می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید .

شما می توانید مبل ها ، کوسن ها ، پرده ها ، فرش ها و همه ی عناصر منزل خود را با رنگ های مختلفی همچون آبی ، قرمز ، زرد ، سبز و هر رنگ دیگری باشد . در این موضوع فقط باید به تناسب رنگ ها توجه کنید .

برای آشنایی و شناخت ترکیبات رنگی می توایند از مقاله تناسب رنگ ها در منزل استفاده کنید .

استفاده از رنگ های گرم در سبک دکوراسیون داخلی مدرن بیشتر توصیه می شود زیرا احساس گرما و صمیمیت و راحتی را به مخاطبین انتقال می دهد .

پنجره ها در دکوراسیون داخلی مدرن:

پنجره های بزرگ مدرنیته بودن را به فضای داخلی منزل شما القا می کند و علاوه بر آن باعث بیشتر شدن روشنایی داخلی منزل می شود .

این پنجره های بزرگ و درخشان باعث درخشندگی می شود و مخصوصا اگر منظره ی خوبی به بیرون داشته باشند باعث می شود که یک ویو خاص و زیبایی بی نظیری را به منزل شما بدهد .

استفاده از اشکال هندسی استفاده از اشکال هندسی در دکوراسیون داخلی مدرن بسیار توصیه می شود زیرا این امر باعث می شود تا خانه شما منظم تر به نظر برسد و به مدرنیته بودن آن کمک شایانی می کند .

 

برای آشنایی با سبک دکوراسیون های دیگر و انتخاب یک دیزاین خوب برای منزل خود در سال جدید می توانید مقاله دکوراسیون داخلی برای سال جدید را مطالعه بفرمایید .

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی