مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

مرکز تخصصی تعمیرات مبل شمرون

انواع خدمات و تعمیرات مبلمان استیل و راحتی در مجموعه مبل شمرون با بیش از 30 سال سابقه

خدمات و تعمیرات مبلمان منزل و اداری شامل :
رویه کوبی یا تعویض پارچه
تعویض تشک مبل
رنگ آمیزی بدنه
خدمات نجاری و اسکلت مبل
و .....

  • ۰
  • ۰

برترین مدل های مبل در سال ۲۰۲۳

مبل راحتی چستر

یکی از انواع مبل راحتی جدید ، مبل چستر است. هنوز هم می‌توان گفت که یکی از برترین، شیک‌ترین و مرغوب ترین مبل‌های راحتی در سال 2023، مبل راحتی چستر است.

انواع مبل راحتی چستر

مبل چستر چرم

مبل چستر پارچه ای

مبل چستر مخملی

مبل چستر دسته لمسه

معرفی جدید ترین مبل های راحتی

استفاده از مبلمان جدید بهترین راه برای به روز رسانی دکوراسیون منزل شما بدون ایجاد تغییرات اساسی است. در این مقاله مبل‌های بروز راحتی را شکل ها و تم‌ها مختلفی جمع آوری کرده‌ایم که افرادی که به دنبال  سبک های جدید هستند راضی می‌کند. در اینجا کاناپه‌های امروزی را با پارچه‌های بروز مانند مخمل و بوکل همراه و  چرم و غیره خواهید دید. همچنین به مبل‌های مدرن با ویژگی‌هایی خواص مانند تخت‌خواب‌ شو، صندلی‌هایی با پورت‌های USB داخلی نیز خواهیم پرداخت.

مبل تخت خواب شو

هنگامی که فضا و متراژ در آپارتمان پایین باشد، یک مبل یا کاناپه تخت خواب شو، راه حلی ایده آل برای اطمینان از این است که از هر وجب از فضا بهترین  استفاده شده باشد. در آپارتمان های نقلی، وقتی فضای کمی در اختیار دارید اما به فضایی برای خوابیدن نیاز دارید،مبل یا کاناپه تخت خواب شو،بهترین گزینه است.

 

در سالیان اخیر وسایل خانگی به سمت چند کاره بودن و کمجا بودن پیش رفتن این موضوع به ویژه در مبلمان های خانگی و اداری اجرا شده و نتایج جالب توجه ای  داشته است .

مبلمان تخت شو یا تاشو به نوعی از مبلمان گفته میشود که در دید اول یک مبل راحتی مورد استفاده روزمره برای شما می باشد و در مواقع مورد نیاز شما می توان آن را تبدیل به تخت خواب یک یا چند نفره کرد.

این مبل بهترین انتخاب برای خانه هایی با متراز کوچک و شرکت هایی هست که بصورت خصوصی و نیمه خصوصی فعالیت می کنند . حتی نوعی از آن ها به گونه ای طراحی شدند که در بیمارستان به عنوان تخت خواب برای همراه بیمار استفاده شود.

یکی از ویژگی جالب مبل های تخت خوابشو این هست که معمولا در زیر آن ها باکسی وجود دارد که می توانید لوازم و وسایل مورد نیاز برای خواب را درون آن قرار دهید .

 

مبل های تخت خواب شو به چند دسته تقسیم میشوند

مبل های تخت خوابشو مکانیزم

مبل های تخت خوابشو تا شو

مبل های تخت خواب شو مکانیزم دار

مبل های مکانیزم دار تخت خواب شو، یک نوع مبلمان هوشمند و چند کاره هستند که به شکل تخت خواب قابل استفاده هستند. این نوع مبلمان امکان تبدیل شدن به تخت خواب با استفاده از یک سیستم مکانیزمی دارند که به صورت خودکار کار می کند.

ویژگی بارز این مدل از تختخوابشو شکل ظاهری آن ها هست که بخاطر استفاده از مکانیزم داخلی تفاوت چندانی با مبل های ساده ندارند اما چند ویژگی آنها را از هم جدا می کند . ابعاد مشابه نشیمنگاه و تکیه گاه مبل که پس از باز شدن به یک سطح صاف برای استراحت و خواب تبدیل می شود.

این نوع مبلمان، علاوه بر فضای نشستن، فضای خواب کوچکی را هم برای شما فراهم می کند. با استفاده از این نوع مبلمان، می توانید در فضای محدود خود به راحتی و آرامش تمام شب بگذرانید.

در کل، مبل های مکانیزم دار تخت خواب شو، یک گزینه مناسب برای افرادی هستند که به فضای کوچک نیاز دارند و می خواهند فضای نشستن و خواب را با یک مبلمان هوشمند ترکیب کنند.

مبل های تخت خوابشو تاشو

این مدل مبل های تختخوابشو رایج ترین نوع مبل  تخت خوابشو در ایران می باشد قیمت پایین تر , تعمیر راحت تر و باز و بسته کردن راحت از مزایای این مدل می باشد , ایراد عمده این مدل از مبل تخت خوابشو ها حجم بیشتر نسبت به مکانیزم داردارند و اینکه به علت چند تکه بودن راحتی خواب کمتری را دارند . البته این مورد در نمونه های جدید تا حدودی برطرف شده است .

مبل های با پورت USB یا مبل های هوشمند

شما به طور دائم به دستگاه های هوشمند خود وصل هستید. به همین دلیل ما نیاز به ایستگاه های شارژ در مکان های مناسب داریم. و چه چیزی می تواند راحت تر از مبل یا صندلی باشد که شما روی آن نشسته اید یا تخت خود مجهز به پورت  USB باشد؟ طراحی های بیشتر و بروزرسانی مبل ها بیشتر به پورت های USB مجهز شده است ، بنابراین هرگز مجبور نیستید دوباره نگران باتری کم باشید.

پایه های قابل تنظیم

که مبلمان شما با یک دکمه قابل تنظیم است ، پایه های قابل تنظیم  چه از طریق دکمه و چه با فشار فعال  به شما امکان می دهند سرتان را برای هرگونه فعالیت اوقات فراغت کاملا تنظیم کنید. از تماشای تلویزیون ، گرفته تا خواندن ، چرت زدن ، صحبت کردن .

وجود روشنایی با لمس کردن

وقتی که  نیمه شب از خواب بلند می شوید و به نور نیاز دارید ، فکر کنید که به راحتی یک سنسور را در قسمت کنار مبل خود لمس کنید تا لامپ میز خود را روشن کنید.

پورت های دیگر

اگر اتاق نشیمند شما از پریز برق کافی برخوردار نیست ، یا اگر ترجیح می دهید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید ، اکنون می توانید مبلمان هوشمند زیادی  را با پریزهای داخلی پیدا کنید.  رابط های برق رسانه ای حتی دارای درگاه های HTMI  و جک های RCA است که اتصال تجهیزات تلویزیون و سرگرمی شما را آسان می کند.

وجود ریموت کنترل

مبلمان قابل تنظیم باعث می شوند که بنشینید و از یک روند صاف و بدون درد برخیزید به خصوص برای هر کسی که از مشکلات کمر یا پا رنج می برد. برای سهولت بیشتر ، بسیاری از این طرح ها شامل ریموت کنترل هستند که به شما امکان می دهند موقعیت دلخئاه خود را با فشار یک دکمه تنظیم کنید.

  • ۰۲/۱۱/۲۸
  • حامد بختیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی